tisdag, juli 11, 2006

Dum i huvudet eller inte?

Om man säger att man är feminist tycker folk att man är manshatare. Men jag tycker att alla som inte är dumma i huvudet borde vara feminister.

Alexandra Dahlström


Word

Kaptenen är inte dum i huvudet.


Feminism encourages women to leave their husbands, kill their children, practice witchcraft, destroy capitalism and become lesbians.


Pat Robertson 1992


Och det är väl bra? Okej, döda barn är väl inte så beundransvärt men resten är väl bra?

Peace

Over and out

3 kommentarer:

Chris sa...

å sanningen. jag skulle döda mina barn och skratta minsann, medan jag gjorde det, för jag är feminist. jovars.

herre.

kapten, du är så bra.

Kaptenen sa...

Tack:) Dina ord värmer i hjärtevrån.

Babushka sa...

AAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAHA, sjukt roligt.

Feminist, javisst.