torsdag, januari 26, 2006

Roligt

Har en förkärlek till roliga bloggar. Bloggar som får mig att dra på smilbanden. Har hittat några favoriter som jag vill rekommendera.

På första plats har vi

Tingsnotarien

En helt lysande blogg som ska sträckläsas för att förstå vad den stackars grabbhalvan råkar ut för dagligen. Antagligen är det mesta bara påhittat men ack så roligt. Det enda tråkiga är att han skriver en gång i veckan och det är för sällan.

På andra plats

Embryo

Ghettorappare goes dyslectic. Något tilltalar mig när det gäller den här bloggen. Alla förstår inte storheten men jag gör det. Det säger jag nu yo.

Tredje plats

It-horan


Hans cyniska och bittra sätt att tänka är ofta roligt och tänkvärt. Han är underhållande. Sen har jag fått pris av honom så det är en bonus. Klart jag är mutbar.

Bubblare

Bitterblogg

Kul. Bitterhet med tanke bakom. I like. Roligt skriven oxå.

Guds vrede

Är det fisk eller fågel? Men om det här är ärligt tyckande så kan man skratta åt galenskapen. Om det är på skämt så kan man skratta åt det helt hejdlösa i bloggen.


Peace

Over and out

1 kommentar:

Magnus Carlbring sa...

man kan skratta åt eländet okcså

okcså surfa till olika dagstideningar där ser man det tydeligt det säjer jag nu yo