torsdag, januari 26, 2006

Hej omdöme!

"Tidningen Mama har gjort en undersökning bland sina kvinnliga läsare. 1300 mammor i åldrarna 20 till 45 fick välja vilken kändispappa de helst skulle vilja ha barn med. På andra plats hamnade Mikael Persbrandt."

Aftonbladet


Nu förstår jag varför jag inte hittar någon som vill föda mina barn. Jag får först bli en självdestruktiv alkis. Undrar vad som är felet. Är det kvinnor som läser blaskan Mama som är dumma eller är det mammor det är fel på? Eller så ligger felet hos mig. Så är det nog.

Tjena

Peace

Over and out

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill verkligen inte ha barn med Perbrandt. Jag kan inte ens tänka mig många saker som är äckligare än att se honom stå naken framför mig med sin smutsiga alkispenis. Isch!

Anonym sa...

Att 1300 mammor är knäppa i huvet betyder inte att alla är det. Det finns faktiskt en hel del av oss som inte vill ligga med stinkfyllon....och föröka oss med dom dessutom!
Karjalanheili

Anonym sa...

Äh, jag har redan barn så varför skaffa med honom? Borde finnas bättre att bli påsatt av.

Babushka sa...

Sorry...det mammorna tänkte på var hur man GÖR barn. Inte vem som ska torka snoriga näsor och vaka på nätterna.

Kvinnor är puckade varelser..kvinna...jag?!...näää...kan jag väl aldrig tro. Jag är...eh...übermänniska...no more no less.

Inte puppy heller. Inte sist jag viftade på svansen iaf.

Anonym sa...

Kan det vara därför som största andelen separationer sker inna barnet är 1 år?
Eller beror det på att kvinnorna slutar läsa mama och vaknar till liv?