måndag, september 11, 2006

Fanfar

Nu har jag klarat av min första träningsomgång. Det blev 31 dagar av träning. Eller ja, två dagar var jag tvungen att vila för min kropp klarar inte av att springa runt i skogen. Det blev tre pass styrketräning, tre repor paintball, en gång i badhuset, en promenad och 21 löprundor. Idag var jag och sprang med bromsklossen igen. Bromsklossen har varit väldigt duktig och har verkligen fått upp ånga. Bra jobbat bromsklossen!

Nu ska jag satsa på en styrketräningsomgång. Det får bli tre gymdagar per vecka och minst två löprundor. Två dagar för återhämtning behövs när man ska satsa såhär. Är det någon som vågar ta en utmaning?

Kaptenen gonna pump you up!

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har uppenbarligen en starkare karaktär än vad jag har, så jag vågar inte anta någon utmaning. Men hade det gällt en chipsätartävling hade jag dock ställt upp direkt! :D

Anonym sa...

Pumpa på du!
Jag tar cykeln i stället.

/Wanda

Anonym sa...

Herregud, ska du ställla upp i nån Ironman eller?