torsdag, juli 13, 2006

Bra och dåliga idéer...

Igår satt jag och min gode vän som snart ska åka iväg till fjärranland här och drack och snackade strunt. Det blev sent. Så sent att det blev tidigt. Då kom vi på den smarta idén att vi skulle sitta uppe hela dagen för vi ska ju ut och dricka öl ikväll ändå...

Vi trodde vi var odödliga. Vi trodde vi var tjugo igen. Vi trodde vi kunde dricka systemet torrt. Vi tömde mitt barskåp.

Nu mår jag som jag förtjänar.

Om två timmar så ska vi ut på galej. Livet väntar inte på mig.

Jag får inga pengar på en månad. Fuck it.

Peace

Over and out

3 kommentarer:

vandrarvild sa...

snela snela. kan inte jag få ringa och skrika lite i luren? Pliiiiiiis! Det blir JÄTTEROLIGT! lovar!

Kaptenen sa...

Det skulle du gilla va?:D

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»