måndag, juni 12, 2006

Känsla för stil

Har läst massa bloggar rätt så länge och märker hur vissa tar sig väldigt och vissa tappar. Men det är ändå något speciellt med att skriva blogg. Jag tycker det är ett bra sätt att få ner saker på papper och även få ur sig saker som man inte vill ha kvar inombords. Jag har fått vissa pikar från min bekantskapskrets för att jag just bloggar men det skiter jag fullständigt i. Det är inte för dem jag skriver. Jag skriver bara för mig själv och ingen annan. Men jag blir berörd av personliga bloggar. Jag skiter i mode och jag skiter i vad jöns tycker om vm/sin hund/sin bil. Jag vill lära känna människor. Det är befriande att lära känna människor på det här viset. Det är bara intellekt och förmåga att uttrycka sig i skrift som räknas. Det handlar inte om kön/utseende/status. Det är vacker på något sätt.

De bästa bloggarna berör. De som berör mest är de som lyckas förmedla en känsla och det är få förnunnat.

Peace

Over and out

Inga kommentarer: