måndag, juni 12, 2006

Ap-tidigt

Tänkte skriva cp-tidigt men jag vet att det finns en del i bloggosfären som tycker en massa om att använda cp som ett förstärkningsord. Så det får bli ap istället. Nu ska det vara sista gången (förhoppningsvis) då jag behöver gå upp okristligt tidigt för att gå till jobbet. Förhoppningsvis så kommer jag undan med att gå upp lite senare i fortsättningen. Det får jag ju! Jag har ju sommarlov!

Saker är inte bra men fan så mycket bättre. Det är på väg uppåt. Livet leker inte men det har slutat leka katt och råtta med mig. Iallafall för tillfället. Som käre Arne säger så träffsäkert.

"Som kineserna säger: Framtiden är som en babianröv, färggrann och full av skit."

Peace

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad trevligt att ana lätt optimistiska tongångar hos Kapten Vera! Det är inte alla dagar minsann... Jag hoppas din framtids babianröv blir färgglad, men förhoppningsvis inte så full av skit :)

Och grattis till jobbet förresten! Var säker på att jag skrev en kommentar om det i förra veckan, men den verkar ha försvunnit i rymden.