tisdag, april 18, 2006

Funderar

Funderar på att lägga ner bloggandet. Har snart skrivit 400 inlägg men har börjat tvivla på att jag kan vara så öppen som jag vill i mitt bloggande. Kanske jag hittar någon annan kanal att få ut skit och tankar. Känns ibland att jag skulle säkert må bättre om jag inte tillät mig spara tankar utan bara leva mitt liv som alla andra. Det skulle säkert vara lättare om jag klarar av det...

Det verkar finnas folk som inte har några djupare tankar eller existensiella frågor som surrar i huvudet... God damn lucky bastards...

Peace

Over and out

2 kommentarer:

nyx sa...

nä, jag håller inte med - det är synd om dem som inte tänker längre än näsan räcker. Fattiga liv lever de.
Det skulle vara förbaskat tråkigt om du la av :-(
Men du behöver kanske rycka upp dig lite, tvinga dig själv att vara positiv ett tag, så kanske det vänder. (lättare sagt än gjort, jag vet...)

Anonym sa...

Tycker om att läsa din blogg så av egoskäl tycker jag att det är trist om du lägger ner. Men man ska ju göra som man själv vill, man bloggar ju för sin egen skull. Varför kan du inte vara så öppen som du vill?

Take care!