tisdag, april 18, 2006

400

Det här är en liten milstolpe i min bloggkarriär. Skulle kunna vara ett bra avslut. Får se. Fick tipset av fina Nyx att vara lite mer positiv. Det är kanske en lösning men jag har lite svårt just nu att se det positiva i tillvaron. Kanske har det med mig att göra eller så är det bara rätt pissigt. Kanske en kombination. Jag känner bara att mitt utrymme har blivit snävare. Jag har sagt att jag skriver för mig själv och bryr mig inte vilka som läser. Det är inte helt sant kanske...

Bloggandet har dock hjälpt mig. Det finns folk därute som gör mig glad genom att kommentera min blogg. Folk som bryr sig om att läsa skiten och tycka till om den. Det tackar jag er innerligt för. Ni ger mig hopp om livet. Folk som tänker och reflekterar över saker och ting. Men det blir en smärtsam upplevelse att ha en dialog på några rader åt gången. Jag är nyfiken på många av er. Se vad det är för filurer bakom alla kluriga bilder och smeknamn. Men fortsätt skriv. Visa för folk att det finns människor som tänker i det här landet. Människor som har en åsikt.

This is your Captain writing...

Peace

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Någonstans ska man ju få ut sina idéer och tankar. jag har själv funderat på att inte blogga mer, men kom på att detta är det närmaste en dagbok/loggbok över tankar som jag någonsin har skrivit. Det finns en poäng i att gå tillbka och minnas hur man kände i den stunden man skrev saker, ofta tycker jag att tiden avdramatiserar det hela och det känns skönt..

Men en lite mer positiv syn på din egen tillvaro ahde inte skadat dig. Vad gör du för att hitta det du saknar?

Jag blir också glad över dina kommentarer.

Anonym sa...

Jag håller med dig om kommentarerna, man blir så himla glad när man får nån sorts respons på det man skriver. Och själva bloggandet har hjälpt mig en massa oxå, speciellt när jag började skriva och var i rätt så dålig form psykiskt.
Jag är glad att du tänker fortsätta blogga, för det skulle vara trist om du lade ner nu, bäste Vice.