onsdag, februari 01, 2006

Jävla utmaning

Har blivit utmanad av Whaeva och IT-horan

Fem egenheter som jag flashar för andra...

1. Jag svär mycket. Helst på finska. Går inte så bra ihop med mitt jobb men där kan jag hålla språket i schack.

2. Jag kan somna var som helst. Bussar, bänkar, soffor... U name it. Trött... sova...

3. Jag är rapp i käften och har alltid ett småelakt svar. Som jag brukar kläcka ur mig. Eller ja... Som jag alltid kläcker ur mig. Ibland lyckas jag bita mig i knogen.

4. Jag störs inte av stök. Ibland störs jag av att jag inte störs av stök. Då städar jag.

5. Jag är alltid ärlig när någon frågar mig sociala frågor som "Hur är det?" "Allt väl" om det inte är det så svarar jag sanningsenligt. Folk slutar fråga.

Nöjda? Okej!? Nu vet ni...

Jag utmanar Tillie, Valross, Emma, A girl named dick och Nyx

3 kommentarer:

Anonym sa...

på tal, om påbrå och identitet.. att svära på något annat än sitt riktiga modersmål blir inte lika bra.

Kaptenen sa...

Sant. Sen är det inte lika värdeladdat för omgivningen så man kommer undan med det:D

Anonym sa...

Jag är skitnöjd!! Det var väl inte så farligt?! Du är lika störd som oss andra! ;)