onsdag, januari 25, 2006

Utrensningar


Idag har jag rensat ut lite. Telefonnummer. Satt och bläddrade i mobilen och insåg att jag har en jävla massa nummer som jag knappt vet vem de tillhör. Jag kunde kategorisera lite bland numrena som jag hade i mobilen.

* De jag aldrig ringt. Nummer som bara ligger där speciellt efter en blöt kväll på krogen. Nummer som just då var riktigt viktiga. Radera.

* Nummer som jag inte har ringt på över ett år. Vet knappt vem människan är. Radera.

* Nummer som går till människor som jag inte vill veta av. Radera.

* Engångsnummer. Nummer som skall användas en gång. Radera.

Finns det fler kategorier?

Nä, nu ska jag hämta min pizza.

Peace

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas pizzan smakade bra! SÅdana rensningar är bra att göra ibland! Men du fick väl några nummer kvar? Sov gott! :)