onsdag, januari 11, 2006

Perfekta partnern

Hur ser en perfekt människa ut? Eller hur är en perfekt människa?

Jag vet vad jag vill ha. Det finns några kriterier som min blivande flickvän ska uppfylla (Nu låter jag jävligt grabbig). Men det handlar inte om utseende. Visst har utseende med saker att göra men inte på det sättet som majoriteten (minoriteten?) av killarna/tjejerna kräver. Jag skiter i om hon är smal/kort/rund/lång. Det viktiga är utstrålningen. Det som gör att man hajar till när man ser personen på stan. Det där starka och rakryggade men dock inte det där hävdelsebehovet som många misstar för självförtroende. Jag vill ha någon som kan stå för sin sak och vågar säga till när det inte passar. Jag kan vara jävligt klantig (som alla grabbar?) och då vill jag höra det så jag slipper göra om samma misstag. Jag vill ha någon jag kan prata om allt med. Det är nog det viktigaste. En person som jag kan tjöta hela natten med om viktiga/oviktiga saker. Jag vill kunna skratta och skämta med personen och ha en rå men hjärtlig ton. Hon ska ha ett liv. Det är ytterst viktigt att hon har vänner och saker hon gör efter jobbet/skolan/whatever. Jag vill inte ha någon som sitter och väntar på mig när jag är och leker med mina kompisar. Hon ska fixa att vara själv och tom. tycka det är skönt att köttet (dvs. jag) inte hänger efter henne hela tiden. Jag kräver mycket men jag ger även mycket ;)

Peace

Over and out

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser, du har ju inte heller några krav utöver det rent basala, typ gå och är själv... ändå är det svårt?!? Jag bara undrar hur det går till när folk faktiskt reproducerar sej själva med någon? Lobotomering? Påse på huvet? Tillfällig sinnesförvirring?
Eller har Captain en teori där med? Väntar med spänning!
Karjalanheili

Anonym sa...

OOOps menar ''gå och ät själv'' dvs pott tränade...
K

Anonym sa...

Usch. USCH! Hängiga, ickesjälvgående män göre sig icke besvär. Rys och blä. Plåster är bra på skrapade knän, inte i soffan.

Anonym sa...

Hej Kapten! Den här bloggen tycks ha en ny inriktning, det blir mer och mer relationsblogg av det hela. Skitbra! Dina teorier är både roliga att läsa, samt till hjälp för mig i mina funderingar. Tack, mannen!

IT-horan från Skåne sa...

Word!