fredag, september 16, 2005

Sorg...



Idag har jag lämnat någon bakom mig som har givit mig många trevliga stunder i livet. Det som inte fungerade var själva kommunikationen... Fastän det var nästan enbart envägs-sådan. Kära Göte, jag kommer att sakna dig och dina ljuva toner i mina öron. Du har räddat mig från många tråkiga dialoger med människor som jag inte velat prata med. Men du envisades med att vara temperamentsfull, inget illa med det om det skulle skett ibland. Nu var det i tid och otid. Du gjorde mig arg och tjurig. Så jag lämnade in dig för gott. På torsdag får jag en ersättare men den kommer att vara lite mattare i färgen, lite gråare i synen och de ljuva toner som kommer ur dig kommer att vara lite tunnare. Söte Göte är död. Ingenting kan ersätta Söte Göte.


R.I.P
Söte Göte
"Leva är att döda"
16/9 - 05
15.03



1 kommentar:

Kaptenen sa...

Tack tack, värsta är att vara utan musik på bussen i en hel jävla vecka.