fredag, augusti 31, 2007

Ny länklista

Nu har jag fixat till länklistan efter nästan ett år. Kanske var det längre... Fan vet. Men nu har jag haft orken till att fixa till den där jävla länklistan igen.

Det finns en del nya personligheter som jag tycker om att läsa och så har jag tagit bort några som aldrig uppdaterar... Det finns även en del politiska bloggar som har dykt upp.

Först en ursäkt till Vandrar Vild vars blogg försvann förra gången som jag pillade med länkarna. Jag råkade radera den och sen har jag inte orkat att fixa till den. Den här bloggen har väl varit nedläggningshotad i över ett år...

Nya personer

Virvla (People sucks, nuff said.)
Wanda (En dryg Göteborgare som älskar katter.)
Nyx (En jävligt klok person måste jag säga)
Pooptroop (En jävligt soft kille, han och jag skulle säkert vara bästisar om vi träffades)
Galatea (En bitter finneitalienare)
Ozzy
Sixes&Sevens (En minst lika bitter och cynisk jävel som jag och så är vi lika gamla, visst är det otäckt?)
Laanna (Har tom. hamnat på min msn...)
Klockarbarbro (Vi är nästan bundisar, fastän vi aldrig har träffats.)
Kristina (Den alltid så vackra...)
Hoelooking man (Flashar på sin blogg.)

Politik

Motvallsbloggen (Min nya husgud. Kvinnan är klok som en bok.)
Idioten (Jag tycker han är helt jävla bränd och han har blockerat mig, men jag hyser någonslags respekt för honom för han är faktiskt konsekvent dum.)
Röda raketer (Kamrater! Upp till kamp! Insnöad kommunist av den gamla skolan, kul att läsa)

Peace

Over and out

3 kommentarer:

"Pooptroop" sa...

lätt att vi skulle, vi skulle vara som micke och molle!!

SixesAndSevens sa...

smickrare där...

Nihonshu sa...

Smickrare verkligen ;-)