måndag, augusti 20, 2007

Asocial

Är så jävla asocial just nu. Har svårt för människor förutom på jobbet (jävla tur det...). Undviker instinktivt ögonkontakt och mumlar lite lätt för att slippa prata med folk. Jag är ju egentligen en social varelse som vill ha kontakt med människor... Det är nog så att jag känner mig sviken av de flesta just nu och det gnager lite grann. Det är väl en slags hämnd eller nåt. Fan vet.

Eller så är allt varken bra eller dåligt och då kan det vara så att jag är på väg ner i en svacka igen... Det bästa med att må dåligt är att jag kommer i form då.

Peace

Over and out

3 kommentarer:

Susfu sa...

Är "i form" att svälta sig så att man tappar vikt?

vandrarvild sa...

var inte arg på folk, du får bara ont i magen

Lintin sa...

I hear you brother.. Är i samma fas.