tisdag, juli 17, 2007

Två år...

Nu har jag haft bloggen i över två år. Den startade som ett experiment och har väl varit en dagbok av något slag. Jag har mått dåligt i långa perioder och då har jag skrivit en jävla massa inlägg om sakers vara eller icke vara. Jag har använt bloggen som ett klotterplank och som ett forum för mitt tyckande och tänkande. Jag har till och med lyckats skaffa mig ett kort förhållande genom bloggen, vilket dock ledde till mest skit i slutändan men jag lärde mig en jävla massa om mig själv. Livet handlar inte längre om att skaffa sig mer pengar, snygg flickvän och ett bra jobb utan om att skaffa sig en hållbar livsfilosofi som fungerar trots yttre omständigheter. När jag når dit så kan jag vara lycklig oavsett livssituation. Visst påverkar de yttre det inre men jämnar nog ut topparna och svackorna. Livet går vidare och jag blir äldre. Men i år så hade jag ingen åldersnoja. Det är bra.

Live well and prosper.

Over and out

1 kommentar:

SixesAndSevens sa...

Ett förhållande skaffat genom bloggvärlden... Intressant. Du borde berätta mer.