söndag, april 22, 2007

Helgen

Helgen har varit bra. Först fest med innebandygänget och sen utgång på tråkigt pub. Sammanstrålade med några andra tomtar och kvällen blev till synes riktigt bra. Det som var lite speciellt var att jag spelade på blackjacken för första gången på riktigt länge. Vann 40 pix i marker som jag stoppade i fickan och där ligger de fortfarande. Träffade trevliga människor och en riktigt söt tjej med tatueringar. Hon var ruskigt laid back och cool på många sätt. Sen blev det en hel del fyllesms och annat trams till vi hamnade på efterfest. Där drack man vin och snackade skit alldeles för länge. Igår var det verklighetsflykt och idag med. Jag som skulle skriva ett paper till skolan... Jag ligger efter redan... Fan vad jag inte vill...

Men det var en bra helg.

Fuck

Over and out

Inga kommentarer: