torsdag, mars 01, 2007

Pissetrött

Idag har varit en dag som alla andra. Jag har jobbat och det har väl gått sådär. Jag är inte precis inspirerande... Eller inte alls. Jag är för trött för att orka. Jag är deppig och verkar ha en infektion i kroppen för den vägrar vara pigg överhuvudtaget. Men idag fick jag iallafall höra något snällt. En av servicepersonalen stannade till och sa helt spontant: Du har så bra hand med ungdomarna här...
Jag blev helt ställd och tackade så ödmjukast. Det var trevligt.

Sen var det inte lika trevligt att bränna 1100:- hos tandläkaren.

Peace

Over and out

1 kommentar:

nyx sa...

känner igen det där, med att vara så trött att man bara vill försvinna... men dina kommentarer fick mig på bättre humör, så tack för det.
Och du, bättre 1100 hos tandläkarn, än ont utav bara h*vete :-) kram på dej