torsdag, mars 29, 2007

Flytta?

Min hyresvärd var här för en och en halv månad sen och tyckte att jag skulle flytta till lägenheten ovanför där det skulle vara nya vitvaror och två balkonger. Men jag har inte hört något från honom sen dess och balkongdörren till den "nya" lägenheten har stått öppen i flera månader. Om jag ska flytta in där så får de fan hysa ut alla björnar, bävrar och annat pack som kan tänkas bo där nu. Jag har inte packat en pinal eller gjort något överhuvudtaget... Jag lovade i ett svagt ögonblick att jag skulle flytta till månadsskiftet... Det här månadsskiftet... Fan. Jag skiter i att öppna dörren eller att svara i telefon.

Peace

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAA ja, för det kommer säkert att hjälpa...

du måste ju få kolla lägenheten innan de får dig att flytta så om dörren har stått öppen så länge bör det finnas rätt mycket att anmärka på...