onsdag, februari 28, 2007

Wii och annat

Nu har mitt wii kommit äntligen och jag fick vifta mig trött igårkväll efter att ha sett Farväl Falkenberg. Det var en konstig film. Jag vet fortfarande inte om jag tyckte om den eller inte. Men snart ska det spelas lite wii sports men först ska det ätas.

En kollega och god vän slutade idag. Det kommer vara annorlunda att gå till jobbet när hennes plats är tom och man inte har någon att dryfta goda tankar med runt fikabordet. Jobbet kommer inte vara lika roligt som det var innan. Men jag trivs. Jag gör skillnad. Jag hoppas på fast.

Peace

Over and out

3 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Är inte hela grejen med tv-spel att man ska SLIPPA röra på sig?

Anonym sa...

Är inte meningen med livet att man ska slippa leva det? It aint what it used to be.

a sa...

Är inte meningen med grejen och livet och underlivet och framstjärten och gudvetvad att du ska sända mig ditt Wii och vara lite barmhärtig?

(bifoga Zelda i paketet - jag kan betala porto om du vill, snåljåp)