söndag, november 19, 2006

Nakenchock


Var på inflyttningsfest igår och för en gångs skull så var jag nykter. Allting är egentligen biljävelns fel för jag har blivit bekväm och lat av mig, sen vill jag inte heller dricka för då blir arbetsveckan förstörd. Festen var trevlig fram till halv två då folk började bli odrägligt fulla och jag ansåg att det var dags att splitta. Annars var festen trevlig med fulla människor, en jävla massa guitarhero och givetvis en och annan nakenchock. Vissa fick för sig att detta var en festival och sprang runt i kalsonger halva kvällen. Några skulle gå och gräva ute på baksidan helt nakna mitt i natten men det satte värdparet stopp för. Lite lagom mycket skador och krossat glas men säkert en lyckad fest. Som nykter så kommer man inte så nära folk utan man är mer en åskådare. Sen är det trevligt med fest fastän man är nykter fram tills tidpunkten då folk börjar sluddra och upprepas sig själv
till förbannelse. Jag frågade inte ens om någon ville åka ner till stan när jag drog... Inte så snällt men jag blev mätt på fylletjat.

Peace

Over and out

3 kommentarer:

Andreas sa...

Hur trivs du som pensionär?

Kaptenen sa...

Skit ner dig din jävla sthlmare. SM-guld:D

Anonym sa...

Helt rätt att ha bilen för dig själv! :-)
Lämnade också festen vid halv två-snåret fast i taxi med lite folk var av en kalsongflashare.