söndag, september 03, 2006

Tankar

Nu har jag fått gnäll av Wanda att jag har varit lite kass på att blogga på sistone. Visst är det så. Men jag har väl inte så mycket att skriva just nu. Jag har sagt innan att det är inte så mycket jag har att säga. Jag blir inte sur och argig på saker jag läser i tidningarna längre. Jag tycker fortfarande att saker och ting är överjävliga i världen men jag orkar inte bråka om det längre. Det är som det är och folk skiter i det. Jag vet iallafall om det.

Det händer en del smått i livet just nu. Har träffat en människa som förgyller mitt liv rätt så bra faktiskt. En person som har förmågan att se saker som jag själv inte kan se. Det är uppfriskande som fan faktiskt.

En del människor i mitt liv håller på att glida ifrån mig och det är alltid lite ledsamt men sådant är väl livet i allmänhet. Det är bara att acceptera. Vi föds olika och lever olika.

Ha det gott

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och nu ser du till att skriva oftare, annars kommer jag personligen att smiska upp dig!

/Wanda

vandrarvild sa...

jag tänker faktiskt lite så om dig: det är synd att vi gled isär lite. men det är alltid lika givande att msn-a med dig. även om vi bara är cyniska.