fredag, september 29, 2006

SEGER!!!

Kaptenen mår såhär.

Jag fick tjänsten som jag ville ha och börjar där på måndag. Jag lyckades genom att kräva mina rättigheter och de insåg att de inte ha de något att hämta för jag har rätt. De släppte mig och nu har jag ett år att se fram emot på ett bra ställe.

Var där en sväng idag coh fick ett fantastiskt mottagande. Alla var glada och det fanns en lapp på min arbetsplats med texten; Välkommen Kaptenen, du är efterlängtad. De hade haft många sökande som var behöriga men de hade bestämt sig för mig och vägrade att ens titta på ansökningarna. De har gått på knäna i en månad för att de ville ha mig. Så jävla glad jag är för att några vill ha mig så mycket.

Det tråkiga idag var på min gamla arbetsplats där chefen hade skickat ut ett bittert och taggigt mail till alla på arbetsplatsen där han beskrev min vägran till samarbete och min oförmåga till flexibilitet. Men som tur var så tyckte mina kollegor där att det var kasst gjort av honom och att de inte hyste någon agg mot mig.

Det löste sig. SÅ JÄVLA GOTT!

Peace

Over and out

10 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart!!!

Anonym sa...

Åh, supermegafucking grattis! Så jävla gött!!

Actionhjälten sa...

Bra skit!

God´s speed Captain!

Vem du än är...

Anonym sa...

well done

Peter Madison sa...

Har faktiskt aldrig tänkt en tanke på att tycka synd om dig ty jag visste att de ändå skulle bli till något bättre...!!

Grattis ändå och anfäkta anamma:-)

Anonym sa...

Gratulerar en helvetes massa :)

Anonym sa...

Gött som körv. :)

/Wanda

Kaptenen sa...

Tack tack:) Jag är ruskigt nöjd och glad och tack för att ni bryr er.

Anonym sa...

Men, jag var helt hundra på att jag skrev en grattiskommentar här häromdagen, men ingen hälsning från mig så långt ögat kan nå. Endera har jag blivit senil eller så har du börjat censurera kommentarerna, Captain :) Så jag säger det igen då: GRATTIS!!

Babushka sa...

Anfekta och anamma...typ.
tusen grattis..och flaska med rom!