torsdag, september 28, 2006

Makt

Det är lite otäckt att se hur makt korrumperar folk. De får rätt fort för sig att de kan komma undan med vad som helst och verkar tro att ljuga är okej för att hålla sig på sina höga stolar. Det är väldigt få människor som klarar av att ställas i en maktposition och de som vill ha makt ska i regel inte ha den. Det är väldigt få som jag känner som jag skulle vilja ha som chef. Inte någon tror jag... Jag skulle givetvis vara en fulländad chef. Jag är ju kapten...

Peace

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hade behövt en chef igår... blev utslagna av ett gäng fjortisar som hånade oss varje gång vi missade en målchans, varje gång dom gjorde mål, varje gång vi tacklade benskydden av dom. Dom hånade oss hela tiden. Till slut blev alla sura. Jävla fjortisar med målbrottsröst!

Babushka sa...

Visst är det förunderligt många halvpsykopater som hamnar på höga poster.