måndag, augusti 07, 2006

Slutar aldrig att förundras

Jag kommer aldrig att sluta förundras över Linda Skugge. Hon har lyckats att göra sin "dum i huvudet attityd" till ett vinnande koncept. Hon trampar på tår och beter sig så drygt som man förväntar sig av Stockholmare. En människa folk älskar att hata. Jag har stör mig som fan på hennes attityd och skit hon skriver men hon är ju faktiskt helt konsekvent i sitt ställningstagande att vara helt "dum i huvudet". Hon rular fett när det gäller det. Hon tjänar cash på det och njuter nog av att vara lite "herre på täppan". Respect Linda, du tjänar pengar på ditt skrivande. Jag är tvungen att släpa mitt slappa lekamen till jobbet varje dag och tjänar nog hälften av vad du gör.

Respect

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugn, bara lugn. Karma kommer att ta henne. Jag lovar. ;)

/Wanda