söndag, augusti 06, 2006

Reflektion

Med tanke på hur jävligt jag mådde för två månader sen så är mitt mående helt jävla fantastiskt just nu. Jag behövde träffa botten och studsa upp igen. Insikten att det är jag som bestämmer allt i livet. Sen att CC reste har det bara visat att jag har rätt. Tack CC. Du hjälpte mig att få upp ögonen för vad som är viktigt här i livet.

Tanken kring barn finns där men nu vet jag att inget är absolut längre. Det kanske inte kommer och då är det bara att acceptera det. Visst skulle det vara underbart med en minikapten men det som krävs är en mor av grym kaliber och jakten på henne går vidare.

Peace kära vänner

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Been there too.
The båtten är aldrig kul att besöka, men som du säger, man måste dit för att komma upp.

Bjuckar på en länk till en "gammal goding" ;)

http://www.youtube.com/watch?v=qwyW0vRxefM

/Wanda - Osedvanligt grym *asg*

Peter Madison sa...

På botten å upp var det.....