måndag, augusti 07, 2006

Min dumme kompis del 1

Nu är det så att jag har en riktigt dum kompis. Han är inte som alla andra och hans idéer om hur saker ska göras skiljer sig markant från oss andra.

Det senaste var när vi skulle ut och handla kläder. Vi skulle på en en riktigt stor fest där det skulle finnas massa vackra kvinnor som vi skulle kunna sätta tänderna i (missförstå mig rätt)

Han gick runt med mig i affärerna, men ha hittade inte något han kunde vara nöjd med. Till slut så gick vi förbi en maskeradbutik och då sa jag:

- Här borde du hitta något bra!

Min dumme kompis rusade in och tjackade en sån här...
















Efter kommentaren "Ska vi k*****a som kaniner?" så gick han hem med den snyggaste bruden på festen...

Jag gick hem med en halv hamburgare på min nya skjorta...

Peace

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Ljuger du nu eller?

/Wanda