onsdag, augusti 23, 2006

Kategorier

Migty Mo funderar på olika kategorier av killar och då måste jag bara fundera på de olika kategorier av kvinns som finns.

Två kategorier

Om finge jag en frichans uti kärlekens roulette
En förstatjing på sexuell eufori
Jag skulle icke tveka, detta val jag förberett
Jag välja blott ur tvenne kategori
Vår gud har partners skapat utav tusen åter tusen typer
Men det är blott inför två av dessa som jag kryper
Jag vill ha långa tjejer, med stora fötter
Gula polos och maglånga hängpattar
Som börjar dagen med nubbe och sill
Ser på porrfilm och röker cigarill
Kort sagt: Danska tjejer
Kärleksgnistan tänds för mig blott uti tvenne fall
Två är dessa fall, och aldrig flera
Om per teckenspråk nån ställer frågan i en hall
T-V-Å jag genast bokstavera
Och om till sist då inga danska töser står att få
Finge jag väl välja nån ur kategori två
Jag vill ha päronrövar, med rosa body
Röda naglar och butt-plug och g-string
Röd lambrusco och eau-de-toilettes
Sidenkuddar och handskar med spets
Kort sagt: Stockholmskillar

Jävlaranamma

Over and out

Inga kommentarer: