fredag, augusti 04, 2006

Kaptenen knäcker fett!

Nu är det mindre än en vecka av min semester. Jag har varit ledig i snart 8 veckor. Det finns fördelar med att vara utbildare. Hela sommaren har gått åt att äta gott och dricka gott. Det har blivit en del av det goda så att säga. En massa pengar har brännts på det men va fan. Det är det här livet vi lever. Det är nu jag ska leva livet. Inte sen när något diffust jag söker efter kommer. Jag ska sluta söka och försöka leva bara. Ta det piano. Jag ska sluta längta efter en partner. Jag låter den andra parten längta efter mig istället. Det funkar bättre. Så kan jag leva livet och göra det som jag själv vill och inte vad omgivningen förväntar av mig. Skit i andra och gör det du själv vill. Fight the power folket.

Peace

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

8 veckor!? Fubbigt...
Men du var säkert värd alla dom veckorna. :)

Kan man sluta längta? Hmm...
Längtarinteettdugglängtarinteettdugglängtarinteettdugg.
Hepp. Det fungerade inte.

/Wanda - som fortsätter att njuta av det singellivet har att ge och ser fram emot att njuta av det hon längtar efter

Kaptenen sa...

Klart Kaptenen är värd allt det goda i livet. Klart jag längtar men jag tänker inte låta det ta överhanden. Alla vill väl kramas och känna sig omtyckta?