måndag, augusti 21, 2006

Jävla populister

Folkpartiet (Holkpartiet drogliberalerna) vill införa språktest på invandrare som vill bli medborgare. Innan behövde man inte kunna språket för att få komma hit och jobba. Varför behöver man det nu? Det finns en unken nationalistisk tanke bakom det här samtidigt som folkpartiet vill fiska populiströster. Min far skulle nog inte fixa det testet men han har helt säkert tjänat in mer skattekronor till den här staten än de flesta jävlar i folkpartiet. Men som tur är vill farsan inte bli medborgare i det här landet heller. Det fungerar bra att vara finsk medborgare. Det finns en unken tanke som härstammar får killen som tyckte att Jesus föddes i Uppsala. Morons.

Röstar du på folkpartiet har du ingen hjärna.

Peace

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lugna sig nu, din gamle pipsugare! ;)
Är säker på att det är fler än Folkpartiet som har ett och annat puckat förslag.
Jag ska INTE rösta på Folkpartiet.
Promise.

/Wanda

Andreas sa...

Sitter du ner? Håller du dig för hjärtat? Andas du ordentligt?

Okej...

Jag håller med fullständigt.

Anonym sa...

Håller med dig- varför ska alla utlänningar lära sej svenska? Det räcker väl så att dom kan lära sej tillräckligt för att sälja äpplen på torget eller städa mitt kontor- inte f-n vill jag att dom ska lära sej så mycket att dom kommer in i samhället eller konkurerrar om dom riktiga jobben. Nä, mörka det där partiet! Fort! Ska rösta på sossarna så mina bidrag inte riskerar dras in så att jag måste jobba- fy f-n!
Karjala for ever