söndag, augusti 06, 2006

Fylleblogg #723

Nu är jag tillbaka från krogen och har försökt leva efter det jag tror på. Visst är jag ute och jagar. Men jag jagar efter intelligens och personlighet. Det går tretton på dussinet av vackra, åtråvärda, glada flickor. Jag satte mig ner och pratade med Anna som lyckades att planka in på uteserveringen som vi satt på. Hon visade sig vara sambo och småbarnsmamma. Hon var mycket yngre än mig men ändå jävligt klok. Så jag satt och pratade med henne i säkert en timma. Det fanns en hel drös med grabbar som inte visste om sanningen och stötte på henne hela tiden. Det är ju det som jag ifrågasätter. Hur ska vi kunna prata med varandra om vi inte är av samma kön? Allt handlar om ragg och knulla. När jag fick veta att Anna hade barn och sambo så stannade jag kvar och försökte lära mig saker om hur det är att vara förälder. Om det skulle vara så att jag missar det så kommer det vara min livssorg.

Hon sa att jag var supercharmig. Fan vad det värmde.

Peace

Over and out

6 kommentarer:

Hoss Hardcore sa...

Ett stycke sanning. Väldigt redigt skrivet för att vara hemkommen från krogen förresten.

/Hoss

Babushka sa...

Fan va skönt med en person som inte vänder en ryggen när man förklarar att man är upptagen. Varför tror du att du inte skulle få vara med om att skaffa barn? Det är väl så klart inget man kan vara 100 på, då mycket ska klaffa men...nog fan kommer både du och jag få vara med om det!

Kaptenen, hur gammal är du? Äldre eller yngre än mig? Jag får känslan av att vi är ungefär jämngamla.

Anonym sa...

"Supercharmig"
Det är verkligen inget dumt betyg!
Ger mig fan på att du är trevlig och har glimten i ögat också!
Tvi för trevliga, supercharmiga män med glimten i ögat! (NOT!);)

/Wanda - Devil in the flesh

Kaptenen sa...

Jag är 31. Mogen och bra ålder. :)

Anonym sa...

mogen och bra!?

Jag känner mig gammal och gubbsjuk

Babushka sa...

Se där, jag hade rätt. Ett futtigt år äldre än mig (om du inte fyller 32 i år för då är det två år).

Så? Vad är brådskan? Barn har vi ju maaaaasssor av år på oss att skaffa.