fredag, augusti 18, 2006

Beach 07

Nu ska det vara rutor på magen sommaren 07. Eller iallafall ingen kagge. Idag avverkade jag 8,5 igen på spåret men jag behöver skaffa mig en mp3spelare med flashminne. Ajjpådden fixar inte skogsturer och springandet blir tusen gånger lättare med musik. Idag har jag och bromsklossen lagat mat till spelningarna på lördag och söndag. Ingen pizza den här helgen helt enkelt.

Nu har jag skaffat mig en kamera så nu kanske ni får se bilder från Kaptenens spännande liv...

Peace

Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow! nu blev jag inspirerad, med mina nyinköpta spanska skor, kommer jag att hinna ikapp dig på spåret. Rutor på magen blir svårt, men en midja ska jag nog mejsla ut.

Anonym sa...

ja det ska börjas i tid. är nog dags att satsa för beach 2007 här med.

Anonym sa...

Duktig Kapten! Du är en förebild för oss andra ;)

Ser fram emot långa bildkavalkader med rafflande detaljer ur ett kaptensliv.

Anonym sa...

Var är bilderna då? ;)

/Wanda