lördag, juli 29, 2006

Festen med stort F

Nu har jag äntligen fått ut den sista gästen. Iof så hjälpte CC mig med att diska och plocka undan coh det behövdes. Det var skitlyckat och jag mår därefter. Baksmällan är monumental. Det var säkert fyrtio personer i min supervarma lägenhet. Eller ja... De var utanför och festade sönder gräsmattan. En del tårar och fyllesentimentalitet. Jag lyckades bara se det bra i att CC flyttar till Spanien. Vi gamla gubbar som bara har grott fast här men CC har lyckats att ta steget bort. Han kanske aldrig kommer tillbaka men han är fortfarande min bästa vän.

Allt är perfekt förutom rödvinsspyan i hallen som har dödat min vita tapet. rena rama exorcistspyan. Han lyckades träffa skor, vägg och trappa. Min hallmatta fick sätta livet till. Thats life. Bra fest dock.

Peace

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Partyyyyyyy! :)

En lyckad fest lämnar alltid en exorcistspya efter sig! (Eller inte?)
Ta det som ett tecken på att du behövde måla/tapetsera om? ;)

Bakfylletips: Drick ett stort glas vatten med "Resorb" (vätskeersättning) som finns att köpa på apoteket.
En riktigt bra bakfylla dödar man med en fet pizza och en Cola...när aptiten är tillbaka vill säga.

/Wanda