söndag, juni 25, 2006

Fylleblogg #552

Har precis återvänt till Kaptenens kabyss från ett sjöslag av rang och givetvis så måste jag fylleblogga. Med magen full av chawarma (skitbra fyllemat för ynka 40 pix) Det är i fyllebloggarna som alla sanningar och osanningar kommer fram. Visheter från de djupaste glasen/delarna av hjärnan ventileras i magnifika fyllebloggar. Sanningar som t.o.m. gudarna censurerar för de visheter är inte mänskligheten redo för. Idag så kommer dock inga klokheter av rang att avyttras på denna blogg.

Det var faktiskt skönt att Sverige förlorade matchen. Nu slipper jag höra all jävla självgodhet som annars skulle förpestat mitt liv. Sen blev Sverige utskåpade järnet. Nog om det. Mexico spelade bra. Men inte tillräckligt.

Jag har alltså skrivit 552 inlägg på min blogg som snart är ett år gammal. Det är lite coolt. Jag har haft över 10000 träffar och det är oxå lite coolt.

När slutar det handla om inställning och någonting annat?

Peace

Over and out

Inga kommentarer: