måndag, maj 08, 2006

Kära brevbärare

Jag har turen att ha världens bästa brevbärare. Hon är en klippa, en gigant, kort och gott en titan bland titaner. Hon läser denna blogg så jag vet att detta kärleksbetyg kommer att nå henne. På alla hjärtans dag så överraskade hon mig med massa hjärtan som jag hittade på hallgolvet. Fastän jag var jävligt bitter och tjurig just då så log jag faktist en stund. En annan gång så gnällde jag över att min tandkräm var slut här på bloggen och vips så fick jag ett paket i brevlådan med en tub med tandkräm. Ibland hittar jag fina hjärtan på min post. Hon är allt fin hon.

Jag bjuder på nästa öl kära postis.

Peace

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en sån brevbärare :oP

Anonym sa...

Fint, vilken gullig brevbärare.

Anonym sa...

puss och kram till henne.