fredag, maj 19, 2006

Kolumnist

EvaEmma har tröttnat på alla idioter och jag förstår henne. Hon har fått massa hatmail för att hon tycker som hon gör.

"Hej du, jag pluggar i Lund. Självklart finns det folk från vanliga arbetarhem som gör patetiska försök att passa in här. Jag läser medicin och har aldrig i hela mitt liv känt mig så hemma som i Lund. Sluta kalla oss borgarpack!"

Va? Är inte uttalandet ett signum för borgarpack? "Hej jag är helt jävla dum i hela huvudet, sluta kalla mig dum i huvudet."

Borgarpack

Peace

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var tvungen att gå in och läsa... kan inte fatta att folk inte har bättre saker för sig än att mejla en främmande person en sån massa okvädestexter. Bajs.

vandrarvild sa...

alltså, jag gillar inte evaemma överdrivet mycket, för att hon har attitydproblem men att folk ska maila henne och skriva att hon är fet (yeah right att hon är) och dum i huvudet är ju bara att bekräfta det de påstår motsatsen om. Hon ÄR bättre än vad de är; annars skulle de väl inte behöva försöka dra ner henne.*haha*