torsdag, maj 25, 2006

500


Nu har jag korsat den magiska gränsen för 500 inlägg. Det var några inlägg sen men jag orkade inte skriva något då. Jag har tryckt ut över 500 inlägg på min blogg och träffat en del intressanta människor genom den oxå. Jag har t.o.m. fått till ett förhållande genom bloggen. Förhållandet sket sig givetvis men lärde mig en del om livet och allt runt omkring. Bloggvärlden är en väldigt stor och samtidigt liten plats. Det finns fina bloggar och fula bloggar. Det finns intressanta bloggar och ointressanta sådana. Jag har mina trettio läsare ungefär som sällan kommenterar men jag försöker febrilt att låta denna blogg vara en ventil där jag kan spåna kring livet och dess märkligheter. Bloggen gör mig gott för här kan jag få medhåll till min ilska över världens orättvisor. Jag ha blivit "anklagad" för att vara kvinna och hatisk barnamördare. En sak vet jag säkert. De som kommenterar här är goda och fina människor och utan bloggen skulle jag aldrig fått kontakt med dem. Tack för att ni finns.

Peace

Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv :o)

Anonym sa...

Jag läser ofta, kommenterar dock inte alltid. Men jag är en god och fin människa! :D

Anonym sa...

respekt! 500 inlägg är imponerande och att läsa en positiv balans från din sida gör mig faktiskt riktigt glad, helt gratis dessutom. Puss på dig.

Anonym sa...

Tack ska du ha själv lilla du! :)