tisdag, april 18, 2006

Träna

Nu vet jag varför det har varit så jävla dassigt ett tag. Har inte spelat innebandy på länge. Jag behöver endorfiner. Jag behöver bli kär så jag slipper ränna runt efter en liten jävla boll. Eller så börjar jag styrketräna och skaffar mig en tribal.

Nu har jag bestämt mig att inte överge den här bloggen. Vem ska annars komma med alla sanningar på nätet? Inte fan är det Skugge. Kaptenen kommer att bli en guru dit folk skickar sina frågor om stort och smått. Hybris? Inte då.

Peace

Over and out

PS. Nu har jag två bloggar... DS.

4 kommentarer:

nyx sa...

yeeeahhhh - han har tagit sitt förnuft till fånga :-)

Anonym sa...

ååhh så skönt att du inte försvinner. jag springer inte efter en boll (skulle aldrig kunna fånga den) men igår bastade jag och badade i havet..
mycket endorfiner på kort tid.

Anonym sa...

Men du kan ju inte bara nämna så där i förbigående att du finns på fler ställen och inte avslöja nåt mer! Ledtrådar, tack...

Anonym sa...

Håller med ediets.