fredag, april 28, 2006

Resonemang?

Alltså. Det finns grabbar i det här avlånga landen som hellre har en snygg tjej som inte är så smart än att ha en smart tjej som inte är så snygg. Hur fan tänker man då? Är det samma killar som hellre har en ferrari på uppfarten utan motor än en volvo som tar en vart man vill? Jo visst finns det människor som har en jävligt fräsig bil där växellådan är sönder och den går bara att backa men grannarna är avundsjuka. Jag vill ha en bil som jag blir glad att se varje dag och som kan ta mig vart som helst. Ni andra kan få backa runt på er uppfart. Och titta på BB.


PS. Finns säkert tjejer som tänker likadant. DS.

Peace

Over and out

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar ditt sätt att tänka, finns mycket att lära där.

Nyfiken bara på hur du gör på krogen. Är det en Volvo du spanar efter då? :o)

Anonym sa...

Haha, vonsan ska ha en eloge för den kommentaren! Du har inte tänkt på att skita i ferarrisnubbarna och bara ignorera? Jag ägnar dom inte en blick, inte en tanke.

Kaptenen sa...

Klart jag ignorerar dem. Men jag funderar bara. Klart... det skulle vara jävligt kul att ha fått sitta i en ferarri;)

Anonym sa...

jag dejtade en man en gång bara för att han hade en Jaguar, bilen hade jag gärna åkt lite mer i men mannen höll inte måttet.


Utöver detta ville jag hälsa att ud blir bara bättre och bättre... var är den andra bloggen???

kram, från någon som förhoppningsvisst reflekterar över ett och annat.

Anonym sa...

Jag förstår mig inte på rävspelet allts. Om man har intresse för någon så är image en fasad man kan se igenom. "Håller mått" eller "har en ferrari" behöver inte stämpla något. Män har för lite urval medans kvinnor har för mycket. Så det är väl naturligt att män hävdar sig för kvinnors skull, vilket sen leder till rävspelet. Själv kör jag en toyota som provocerar både poliser och bilister på vägarna men jag skulle inte falla för en kvinna som faller för min bil?