lördag, april 29, 2006

Projekt?

Ibland undrar jag om många förhållanden är projekt. Det ska filas och förändras. Det ska kläs upp och göras fint. Sen när man har lyckats med förändringen så tröttnar man. Jag själv har varit ett projekt. Det funkade inte så bra. Jag är ju perfekt från början. Tråkig helt enkelt.

Sen angående Volvo diskussionen. Jag letar efter någon som har något vettigt att säga. Något som får mig att hajja till. Något som den personen själv har tänkt ut. Tur att dessa personer inte växer på träd. Om det skulle gå tretton på dussinet så skulle jag vara tvungen att knulla efter varenda krogbesök. Men nu kan jag ägna mig åt spriten istället.

Peace

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skrattar...
Bloggvärldens egna kärleksrebell :o)

Anonym sa...

hahhahahahhah!
det är inte alla förunnat att enbart knulla med smarta varelser.