tisdag, mars 14, 2006

Djur

Jag har inget emot djur. Jag tycker till och med om katter. Men en sak kan jag fan inte förstå. Bjäbbhundar. De där små sakerna som inte fyller någon funktion. De som springer runt på sina fyra sönderavlade ben och bjäbbar. Vissa verkar tycka att de är söta. Jag kan för allt i världen inte förstå vad de fyller för fuktion... När jag ser en sån där hund på stan så tänker jag tyvärr inte; "vad söt den är..." Jag funderar på hur långt jag skulle få jycken med en sträckt vrist...

Det är kanske något fel på mig men jag tror att det felet ligger hos bjäbbjyckarna.

Peace

Over and out

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.

Nej, jag har inte frågat de dömda om den saken. Men det är mitt synsätt på dödsstraff.

Babushka sa...

Mmm jag håller (hör och häpna) med dig. min syrra har TRE bjäbbhundar. De är iofs rätt söta men ytterligt meningslösa.

ajja sa...

HAHAHAHAHA!! puh, är inte ensam om "sträckt vrist".

Anonym sa...

Det är egentligen inte hundar utan mode-accesoarer. Vilket förklarar en del.

Anonym sa...

jeapp antingen hur långt eller hur det skulle gå om man av misstag råkade kliva på en

PGW sa...

Jag brukar säga till min jycke (38 kilo) att han inte får äta sådana för då kan han få ont i magen. De är alltså inte ens lämpliga som lunch.