torsdag, mars 09, 2006

Behov

Det är behoven som ställer till det. Det största boven i dramat är sömnbehovet men nu när jag snusar i snitt fem timmar per natt så borde jag bli av med det behovet rätt snart. Det andra behovet är mat. Det är något som går att göra något åt oxå. Tänk inte mat, köp inte mat så blir man inte hungrig. Närhetsbehovet kommer att försvinna snart... Hoppas jag...

Det sista är behovet av syre. När det behovet inte finns längre så har jag inga behov länger och kan lägga mina pengar på mitt spritbehov.

Peace

Over and out

2 kommentarer:

Andreas sa...

Typiskt finsk logik.

Snus och sprit är inte behov, de är vad som får en att leva vidare?

Dig behöver man ju inte ens önska olycka, du fixar det bättre själv.

Babushka sa...

*S*
Fan vad bitsk han är då...
*pekar uppåt*