söndag, februari 26, 2006

Viktigt

Imorgon är det OS final i hockey. I det stora hela är det inte viktigt kanske. För er... Men för mig är det viktigt. Jag har en känsla för det här. Igår när Finland vann mot Ryssland så var jag riktigt glad. Det har med underdogmentatlitet att göra. Livet har inte varit lätt för mig de senaste åren. Inte jättesvårt men motlut hela tiden. Samma sak för leijonen. Det har aldrig klaffat.

Finland förlorar imorgon. Jag tänker inte hoppas på något. Det gör så ont att bli besviken igen. Finland klappar alltid ihop när det verkligen gäller.

Peace

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom vinner. Ja finnarna. Du försöker dej på omvänd psykologi nu hjärtat, efter deras dundermatch KAN dom inte förlora. Sverigen åker på däng men det är okej. Faktiskt.
Tjing!