fredag, februari 24, 2006

Ny invånare

Jag har skaffa mig ett husdjur som passar mig som handen i handsken.

Han heter Röven. (Söte Göte var upptaget) Han är en spindel. Han hänger mest på webben (hahahaha vad rolig jag är.)



Här nedan kan ni träffa honom...





Lite längre ner...




Ännu lite till...


Röven tycker om promenader och skita (spindeltråd) Han tycker om Metallica men bara de äldre skivorna.


Snart är ni framme.




Låt blicken vandra åt höger.


Säg hej till Röven.


Peace

Over and out

6 kommentarer:

Babushka sa...

Oh well, det där försökte jag med igår. Ville ha en ful liten hamster som sprang i ett gnissligt hamsterhjul på min blogg men nä... den jävla html-koden fuckar ju upp sidan!

Kolla hur långt ner allt hamnar. Det suger elefantballe.

Du har uppenbarligen inte lyckats bättre än mig (as if).
;)

Anonym sa...

Låt inte Röven komma i närheten av min katt om du vill hålla den vid liv. Hon tuggar gärna i sig extra protein i form av spindlar, och helst efter att först utsatt dem för lite sedvanlig plåga och fångat den, släppt i väg den, fångat igen, tugga lite, spotta ut,låta den kräla för livet, tugga lite till och sen, *gulp*, så var den nere i magen.

Kaptenen sa...

Emma: Här ser det bra ut. Men det kan vara din dator som är kass:P

Ediet: Passa dig för Röven. Röven är i verkligheten ett fyrahundrakilos monster som äter katter till frukost.

Chris sa...

det här med nyckelben är en egenhet jag har utvecklat under mina vuxnare år. jag diggar när man kan ana konturerna av dem där under axlarna. de ramar in såå vackert. det behöver absolut inte vara en benget till man. så nu vet herrn. kärlek.

Anonym sa...

Var har du Röven? Missade den tydligen.

Babushka sa...

I'm sorry men html-koden fuckade visst upp din sida. Nu sitter jag nämligen vid en annan finfin dator och hela profilen och länkar ligger helt åt...he***te.

Röven måste bort. Just so U know.
Sorry, röven var fin.