söndag, februari 19, 2006

Hundjävel

Varje gång jag lämnar min lägenhet så skäller den där jävla hunden. Jag har aldrig lyckats se byrackan men visst fan finns den där bakom tre centimeter dörr och skäller lungorna ur sig. Jag gillar inte hundar. Jag avskyr hundar. Det är något jävligt hjärndött med deras beteende och de går runt och dräglar hela jävla tiden. Jag förstår koreaner som äter dem. När jag får frågan: Hur kan du inte tycka om hundar? så svarar jag i regel; Hur kan du tycka om hundar?

Nu ska jag äta och sen ska det tittas på hockey när finnarna spöar kanadickerna.

En länk för er djurvänner.

Peace

Over and out

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fyy kaptenen, det där var ett gräsligt spel! Det sved i mitt kattägarhjärta när jag var tvungen att prova det...

Kaptenen sa...

Katter är bra:) De är självständiga och dräglar inte.

Anonym sa...

*skratt*
Jag har faktiskt haft en katt som dreglade som en galning när hon var snäll...

Kaptenen sa...

sluta förstör min bild av söta katter som inte dräglar.

Kaptenen sa...

1280. Sug på den.

Anonym sa...

Hundar är slemmiga och luktar fan. Tacka vet jag spinnmaskiner!