tisdag, februari 07, 2006

Dip

Jag är så jävla trött och ändå sitter jag här och bloggar istället för att sova. Jag är urbota trött på jobbet och sportlovet nästa vecka är räddningen men istället för att få börja sportlovet på torsdagen så får jag massa jävla vikariat som jag inte vill ha. Men jag kan inte med att tacka nej, det är ju min chef...

Har ont i bröstet ibland. En stickande smärta. Men ibland försvinner den bara sådär. Undrar om det är en liten hjärtinfarkt? Det skulle vara lite lattjo... Trilla av pinn i min ålder. Oj vad förvånad jag skulle vara... i 15 sekunder ungefär.

Om jag lägger mig så kommer jag bara blunda och så kommer det vara morgon. Det känns meningslöst att gå och sova...

jaja

Peace

Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du låter ju pigg och glad! ;) Lyckliga du som får ha sportlov, en annan har cirka 20 veckor kvar till ledighet.. sug på den! ;) Gå å lägg dig! :)

Anonym sa...

Smärta i bröstet kan mycket väl bero på stress.

Anonym sa...

Varför låter vi alla likadant? Krämpor, oro, skitjobb, meningslöshet. Allas vardag verkar lika grå nu för tiden. Vi får starta ett haschkollektiv.

Anonym sa...

Jag tycker sömnen är det bästa på hela dygnet. Förutom när man vaknar på morgonen och kan ligga kvar i sängen och bara vara... Njuta av att vakna och få vakna i egen takt. Och så ska det vara soligt ute. Och så ska man ha juice till frukost som man vet man får dricka snart... :)