onsdag, januari 11, 2006

Perfekt ålder

Hur gammal ska hon vara? Ålder är väl inte så viktigt egentligen så länge man är på samma plats i livet ungefär. Det handlar om var man står för tillfället. Om man står på olika platser så blir det svårt med förhållanden. Sen ska man helst ha någon som inte är för ung eller för gammal. Vad ska man säga till någon som är 10 år yngre än man själv? Visst det finns säkert jättekloka 20 åringar men de är alla upptagna.

Sen kan vi män alltid använda oss av metoden.

Din egen ålder/2 + 7 = undre gräns för vad tjejen kan vara utan att höja ögonbryn.

I mitt fall:

30/2 + 7 = 22

Nu vet ni det.

Peace

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åldersnojjig man över 30 med bekräftelsebehov och en 20åring vid armen hade gjort mycket åt självkänslan.
Har jag fattat dej rätt här?

*visslarochtängeravsnabbtsomfan*

Kaptenen sa...

Precis. Agera plastfarsa åt en förvuxen tonåring är precis vad jag är ute efter i livet:D

Anonym sa...

också intressant, kommer att läsa vidare , men eftersom jag inte är 20 har jag svårt att läsa mot dins svarta bakgrund.. suck!