fredag, december 30, 2005

Down in a hole

Down in a hole - Alice in chains

Down in a hole and they’ve put all
The stones in their place
I’ve eaten the sun so my tongue
Has been burned of the taste
I have been guilty
Of kicking myself in the teeth
I will speak no more
Of my feelings beneath

Down in a hole, feelin’ so small
Down in a hole, losin’ my soul
I’d like to fly but my
Wings have been so denied

Här sitter man igen. På botten och undrar hur man ska hitta upp igen. Jag var uppe en sväng och fick njuta av solen och grönskan. Nu sitter jag här på botten och bara har förnimmelsen av solen i ansiktet och doften av vår och förhoppningar. Nu är det mörkt och det enda som luktar är ens egen bitterhet och mögel.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sant!
Därav stor anledning att fira som fan! Tack, du har inlett mej på andra tankar.

Anonym sa...

Well.
Nu blir jag lite orolig att du missat min sjuka whiskyläggning?
Det är inget fel på att samla men inte dricka! Så det så!! =)

Anonym sa...

Knappast troligt.
Ja karamellfärg och vatten.
Det behövs liksom inte eftersom dom står i kartong. Dvs det syns inte. men jag är grym på att känna lukten av whiskydrickare....

Anonym sa...

Nä.
Whiskydrickare luktar gott.
I måttliga mängder dock.
Nu hemgång!
Ha en skön kväll!