måndag, november 21, 2005

Pissekallt

Min lägenhet är pissekall. Jag fryser om fötterna och händerna för att alla jävla fönster läcker och elementen är inte tillräckligt varma (uppenbarligen). Jag har inga problem att frysa när jag är utomhus men när är hemma så vill jag ha varmt omkring mig. Men men...

Var i den kungliga hufvudstaden i helgen och släpade ner några fina presenter 0ch en förkylning som heter duga. Täppt i näsa och ont i halsen. Febern är inte så hög men den känns av lite då och då. Har lärt mig att lilleskuttgråta för att få lite uppmärksamhet (funkar sådär, leder i regel till skratt från den fina). Annars var helgen jättetrevlig och mysig. Nu saknas det igen men det är en bra känsla som har infunnit sig.

Life is still good

Over & out

2 kommentarer:

Har Anand Kaur sa...

Det var inte initiativet jag gnällde på men vi kan prata om det en annan dag. Jag misstänker att du inte vet hela storyn.

Anonym sa...

Krya på sig!