fredag, oktober 07, 2005

These walls don´t lie

Tillbaka från jobbet efter en tripp till glasbutiken. Inhandlade en Kosken, måste ju se till att nära den blåvita själen. Fan... Jag har nog det bästa jobbet i världen. Jag gör skillnad för folk varje dag och jag blir bekräftad varje dag. Idag träffade jag en trevlig person som helt spontant önskade mig en trevlig helg och verkligen menade det. Min själ blir varm varje gång jag får credd för de bra saker jag gör och hur jag är som människa. Fy fan va bra jag är (får man faktiskt säga ibland fastän vi bor i det avlånga landet falukorv) .

6 kommentarer:

Johanna sa...

Kära Kapten, nu när jag sitter här i mina neongröna MC Hammer-byxor och läser din blogg så inställer sig frågan: vad jobbar du med egentligen?

Kaptenen sa...

Lärare. Trodde du aldrig va?

Johanna sa...

Hahahaha! Nej du skojar. Då är vi ju nästan kollegor! Snart iallafall. Om typ 100 år.

Anonym sa...

Keept his bloggin up and soon (sooner than you think) you´ll be a man.

Så är det. Du blir en livs levande svensson. Eller vad svenssonar nu kallas i Soumi.

Kaptenen sa...

Om du ska dissa så får du fan se till att dissa rätt... Suomi heter det...

Anonym sa...

Ja men jag trodde att vi skulle använda låtsasnamn som falukorv för att inte peka ut någon, därav låtsaslandet Soumi...